عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتری چه چیزی است؟
برای اینکه بتوانید مشتریان خود را وفادار کنید باید از این چهار قانون پی روی کنید:
1- انگیزه یا ایجاد یک محرک
2- وادار کردن مشتری به اقدام
3- پاداش دادن به مشتری
4- سرمایه جذب کردن
شما باید برای اینکه انگیزه طرف مقابل را برانگیخته کنید باید دقیقاً بفهمید که این محصول یا خدمات شمارا برای چه چیزی میخواهد. مثال: خانمی که کرم ضد آفتاب از لوازمآرایشی بهداشتی تهیه میکند انگیزه این خانم خریدار برای سفیدکنندگی پوست نیست بلکه انگیزهاش این است پوست خود را در مقابل خورشید حفظ کند تا اگر در مهمانی رفت و خانمهای دیگر نگویند پوست تو خراب یا تیره شده است.
شما کافی است همین موضوع مهمانی رفتن را برای زمانی که خرید میخواستند
چگونه مشتریان وفادار خود را از مشتریان دیگر جدا کنیم؟
چیزی ,پوست ,مشتری ,انگیزه ,وفادار ,مقابل ,چه چیزی ,چیزی است؟ ,کنید باید ,برای اینکه ,عوامل مؤثر
درباره این سایت