برای تفکیک کردن مشتریان از هم ،بزرگان کسب‌وکار یک‌راه حل بسیار ساده و کاربردی دارند به نام اصل پارتو یا همان قانون 20/80 دستورالعمل انجام این اصل:
اول: نام تمام مشتریان خود را روی برگه بنویسید.
دوم:20 درصد از افرادی را که از همه بیشتر خرید کرده‌اند را جدا کنید و روی یک برگه جداگانه بنویسید.
سوم: دوباره از بین افراد لیست جداشده 20 درصد که بیشترین خرید را انجام داده‌اند جدا کنید وبر روی یک برگه جدا بنویسید.
به افرادی که در لیست آخر شما قرار می‌گیرند 

میگویند مشتری وفادار و این مشتریان دقیقاً همان افرادی هستند

چگونه مشتریان وفادار خود را از مشتریان دیگر جدا کنیم؟

چگونه میتوانیم مشتریان دائمی داشته باشیم؟

عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتری چه چیزی است؟

مشتریان ,جدا ,برگه ,روی ,بنویسید ,افرادی ,خود را ,20 درصد ,جدا کنید ,روی یک ,یک برگه

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تلکامپ - فرخ کریمی دمنوش آرامش اعصاب در اصفهان انجام پروژه های دانشجویی (آفیس) تکنو نیوز داستان های کوتاه Asiabimeh نرم افزار عمده فروشی گاگیران 1 وبلاگ آموزشی دبستان نمونه AVACS help021 مرکز کاغذ دیواری